Тема. Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.
1. Опрацювання слайдів.
2. Орфографічна п'ятихвилинка
► Запишіть слова, поясніть орфограми.
Інтелігентський, західноєвропейська, безголосся, без смаку, бовваніють, бездарність, бравісимо, віч-на-віч, з-посеред, ірреальний, мало-помалу, Міністерство культури України, вивчити напам’ять, напередодні, народний артист України, невважаючи на те що, недооцінювати, півзалу, підніжжя, пліч-о-пліч, по двоє, спідлоба, у стократ, уві сні.
3. Робота в зошитах.
Опрацюйте та запишіть до зошита "Поради ораторові".
1. Співвідносьте себе з аудиторією, завойовуйте її довіру.
2. Не можна досягти бажаного результату від виступу, якщо до вас ставляться з недовірою.
3. Щоб завоювати довіру, потрібно знайти те, що вас може зблизити з аудиторією.
4. Мова має бути простою й правдивою.
5. Ніколи не звертайтесь до аудиторії звисока.
6. Ніколи не намагайтесь справити враження на аудиторію лише заради самого себе.
7. Оберіть ключову фразу виступу і повторюйте її якомога частіше.
4. Вправа "Закінчи речення"
► Зробіть висновки за темою уроку, закінчивши речення.
□ Слухання буває ...
□ Від цілей слухання залежить ...
□ Риторичні прийоми для налагодження контакту з аудиторією: ...
Немає коментарів:
Дописати коментар