Тема. Підсумкове оцінювання учнів.
1.Творче конструювання.
► Спишіть, поставте слова в дужках у потрібній формі, складіть чотири речення.
Відчувати на (кожний крок); подарунок для (рідна мати); пишатися (його ім'я); пролітати над (чужа земля); стомитися від (осінній переліт); зупинитися біля (сама межа); домовитися із (знайомий гончар); тримати в (тепла долонька); скрикнути від (гострий біль); прибило (морська хвиля).
2. Дидактична гра «Слідами власних помилок»
► Знайдіть і виправте морфологічні помилки.
Розмовляю з Андрійом Петровичом. Повідомте Марії Васильовній. Після доща роса заблищала під проміннями сонця. Без цукра і сиропа печиво не буде смачним. Своєю радісттю поділись із друзями. Допоможіть нам, Надіє Андріївна. Прийшов лист від Ткачук Олега Йосиповича.
Немає коментарів:
Дописати коментар