понеділок, 19 жовтня 2020 р.

20.10.20 5 кухар; пекар Українська мова

 Тема. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.

1. Практичне завдання (запис в зошити).

 Опрацювати теоретичний матеріал, під час читання зробити такі позначки і пояснити їх:

V — інформація відома;

+ — нова інформація;

! — найбільш важливі думки;

? — інформація, яка виявилася несподіваною.

Комунікативна стратегія — це правила й послідовності комунікативних дій, яких дотримується адресант для досягнення комунікативної мети. Мовленнєва стратегія — це загальний план досягнення мети мовленнєвої діяльності в певній комунікативній ситуації.

Мовленнєва тактика становить сукупність послідовних конкретних дій мовця, спрямованих на досягнення мети мовленнєвої діяльності в певній ситуації. Наприклад, мовець радиться, дає змогу слухачеві виявити свою самостійність, рішення приймаються спільно. Основу цієї тактики становлять відповідні прийоми: пригадування визначених принципів поведінки («Як ми вже домовилися...»); наголошення на спільності поглядів; порада щодо рішення; передбачення результату співпраці; звернення за порадою.

2. Метод «Ситуація»

Виявлення вчинку

1. Учителька виявила дві однакові роботи, одна з яких списана. Запитання «Хто в кого списав?»

Мовчання обох

2. 14-річний  Володимир Приходько виніс дворічну сусідку з палаючого будинку.

Свідома дія

3. Жителька одного з міст повідомила подрузі: « Ми збираємося нашою старою, дружною компанією і влаштовуємо завтра бенкет - шашлик зі свинини... Будемо смачно їсти, жартувати й навіть танцювати. До чого мені той піст».

Висловлення

4. Одного разу однокласник сказав своєму ровеснику: «Я радий, що ти з’явився в моєму житті. Я поважаю тебе як  друга», і цим урятував однокласника від переїзду до іншої школи.

Висловлення

5.У ситуації, коли всі довкола глузували з однокласниці і  дошкульних дотепах, подруга сказала: «Я вірю в тебе! Ти  класно зіграєш цю роль». І ці декілька слів   не лише додали сил, уселили віру, а й змінили життя.

Висловлення

6.Сцену жорстокого поводження з  ученицею спостерігав натовп допитливих однокласників  ...

Бездіяльність

3. Завдання (запис в зошити)

 Відредагуйте  речення.

 1. Підсобне господарство університету організувало роботу по систематичному забезпеченню студентської їдальні продуктами харчування.

2. Перед керівництвом заводу стоїть завдання організації справи підготовки кваліфікованих робітників.

 3. У плані підготовки до зимового періоду зроблено небагато.

4. Великі зміни намічено зробити в галузі поліпшення підготовки майбутніх інженерів.

5. У студентському середовищі широко поширені деякі негативні тенденції.

6. Конструктори вирішують велику програму підвищення продуктивності праці на заводі.



Зв`язок з викладачем :

Viber – 0999831652

Електронна пошта – oxana.dudnik@ukr.net

Телефон - 0963300403

Facebook - https://www.facebook.com/profile.php?id=100013401396931



1 коментар:

  1. Довідка.
    1. Підсобне господарство університету забезпечує студентську їдальню продуктами харчування.

    2. Керівництво заводу має організувати підготовку кваліфікованих робітників.
    3. Підготовку до зимового періоду не завершено.

    4. Буде поліпшена система підготовки інженерів. (Позитивні зміни відбудуться в системі підготовки інженерів.)

    5. У студентському середовищі помітні (з’явилися) деякі негативні тенденції.

    6. Конструктори розробляють (чи впроваджують) програму підвищення продуктивності праці на заводі.

    ВідповістиВидалити

27.12.23 97 група трактористів Українська література

  Тема.    Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. 1.   П овторення ► Прочитайте текст. На які дві групи ділиться активна лексика...