середа, 24 березня 2021 р.

24.03.21 6 кравців Українська мова

 Тема. Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний,  діалектний наголоси. Складні випадки наголошування слів.

1. Опрацювання теоретичного матеріалу.




2. Пояснювальний диктант.

Витлумачте лексичне значення поданих слів. Скористайтеся Тлумачним словничком http://sum.in.ua.

Батьківщи́на — ба́тьківщина, сім’я́ — сі́м’я, прошу́ — про́шу, лі́карський — ліка́рський, шко́да — шкода́, ні́коли — ніко́ли.

3. Коментоване письмо.

Перепишіть, позначаючи у  словах місце наголосу.

Лікарські поради, лікарські трави. Людські очі, людські стосунки.

Вітряний день, вітряний двигун. Шампунь від лупи, збільшувальне скло для лупи.

4. Тренувальна вправа.

Перепишіть слова, позначте в кожному місце наголосу (користуйтесь словником https://slovnyk.ua/index.php?swrd=навчання). 

Навчання, асиметрія, статуя, кулінарія, гуртожиток, новий, визвольний, котрий, кропива, каталог, сімдесят, урочистий, несемо, зобразити, захворіти, ознака, дочка, подруга, білизна, кропива, яловичина, центнер, рибина, ласо, коромисло, невиразний, кукурудзяний, морквяний, разом, загалом.

• Підкресліть слова, що мають подвійний наголос.

5. Домашнє завдання (обов’язкове для всіх)

Написану роботу сфотографуйте і надішліть на електронну адресу викладача oxаnа.dudnik@ukr.net або на Вайбер 0963300403 для перевірки.


Удачі вам! Бережіть себе, не гуляйте  вулицями! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

27.12.23 97 група трактористів Українська література

  Тема.    Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. 1.   П овторення ► Прочитайте текст. На які дві групи ділиться активна лексика...