вівторок, 25 жовтня 2022 р.

25.10.22 97 група трактористів Українська мова

 Тема. Подвоєння та подовження приголосних.

1. Орфографічний диктант.

Подвір’я, кінь, кишеня, величина, свято, вирішальний, черв’як, директор, берег, спілці,дзьоб, духмяний, вишеньці.

2. Опрацювання теоретичного матеріалу.

Перегляньте відео та зробіть висновки, коли подвоюються та подовжуються приголосні.

3. Коментоване письмо

► Запишіть слова. Поясніть за допомогою правил умови подвоєння приголосних.

Наддніпрянщина, піддашшя, безсистемністю, ніччю, напруженість, юннати, юністю, орлиний, нехворощю, спросоння, виллємо.

4. Моделювання слів

► Утворіть від запропонованих слів нові, у яких буде відбуватися подвоєння приголосних.

День, зброя, закон, стіна, змістовний, дякувати, звук, дати, туман, машина, ділити, ціна, шаблон, будень.

5. Розподільний диктант.

    Записані  слова розберіть у дві колонки: у першу з подвоєнням букв, у другу — без подвоєння.

Мит..ю, огнен..ий, скажен..ий, височен..ий, антен..ий, тьмян..ий, вроджен..ий, ден..ий, орлин..ий, узбіч..я, Хмельнич..ина, неждан..ий, адресован..ий, однозмін..ий, вікон..ий, роз'єднан..ий, олов'ян..ий, нескінчен..ий, електрон..ий, дерев'ян..ий, умотивован..ість, без..ахисний, аграрно-сировин..ий, гіл..я, антропоген..ий, туман..ий.

6. Самостійна робота в зошитах.

Вставте ,де потрібно пропущені літери.

Вірніст..ю, повін..ю, осін..ю, величніст..ю, якіст..ю, від..аллю, мит..ю, радіст..ю, з безліч..ю, доповід..ю, вартіст..ю, з точніт..ю, сіл..ю, заздріст..ю, у сміливост..і, плот..ю, за галуз..ю, смерт..ю, з розкіш..ю, віс..ю, велич..ю, шерст..ю, з розповід..ю, північ..ю, блакит..ю, зі зліст..ю, ненавист..ю, чверт..ю.

7. Домашнє завдання (обов’язкове для всіх)

Написаний конспект  сфотографуйте і надішліть на електронну адресу викладача oxаnа.dudnik@ukr.net або на Вайбер 0963300403 для перевірки.


Немає коментарів:

Дописати коментар

27.12.23 97 група трактористів Українська література

  Тема.    Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики. 1.   П овторення ► Прочитайте текст. На які дві групи ділиться активна лексика...