Тема. Директорська контрольна робота з української літератури за ІІ семестр.
І – ІІ рівні
1. Слова Євгена Маланюка «Від кларнета твого —
пофарбована дудка зосталась. В окривавлений Жовтень — ясна обернулась весна» присвячені
А Павлу Тичині
В Володимиру Сосюрі
Б Максиму Рильському
Г Олександру Олесю
2. На ранній творчості П. Тичини
позначився такий художній напрям, як
А романтизм
В експресіонізм
Б реалізм
Г символізм
3. Поезія Павла Тичини «Арфами,
арфами…» ідейно співзвучна твору
А Марусі Чурай «Віють вітри, віють
буйні»
Б Івана Франка «Чого являєшся мені у
сні?»
В Лесі Українки «Contra spem
spero»
Г Миколи Вороного «Блакитна панна»
4. Головний мотив твору Павла Тичини
«О, панно Інно…»
А краса людських почуттів
Б туга за безнадійно втраченим
коханням
В докір за нерозділене кохання
Г гімн жінці
5. Що єднає ліричних героїв віршів М.
Рильського «У теплі дні збирання винограду» та «Солодкий світ…»?
А оптимізм, жага життя, відчуття
його радості
Б розчарування, смуток через
відсутність гармонії у світі
В замилування природою, яка дає
митцям натхнення
Г патріотичні настрої, прагнення
активної громадської діяльності
6. До поетів-неокласиків належить
А П. Тичина
В В. Сосюра
Б М. Рильський
Г Є. Плужник
ІІІ рівень
7. Установіть відповідність
Назва твору |
Мотив |
1 «Арфами, арфами…» 2 «Ви знаєте, як липа шелестить…» 3 «Одчиняйте двері…» 4 «Пам'яті тридцяти» |
А національно-визвольне
пробудження народу Б світлі сподівання українців і
жорстока реальність В краса кохання весняної ночі Г роль митця в житті суспільства Д єдність природи й високих
почуттів Людини |
8. Дати коротку відповідь:
1. «Розстріляне відродження» — це…
2. Символізм — це…
3. Визначити тему та ідею одного з
вивчених віршів М. Рильського.
ІV рівень
9. Написати міні-твір на одну з тем:
✵ Мої враження від збірки П. Тичини
«Сонячні кларнети»
✵ Євген Плужник — найвидатніший
митець національного відродження
Після написання контрольної роботи, зробіть фото і надішліть на електронну адресу викладача oxаnа.dudnik@ukr.net або на Вайбер 0963300403.
Немає коментарів:
Дописати коментар